Služby během letu u Ryanair
Během letu si můžete zakoupit občerstvení z palubního menu. Na letech je momentálně možné platit pouze debetní či kreditní kartou.
Společnost navíc zavedla tzv. "Tiché lety," která platí u letů do 7. hodiny ranní a u letů po 22. hodině večerní. Během těchto letů je ztlumeno osvětlení kabiny a jsou omezena hlášení a oznámení (mimo bezpečnostních).
Občerstvení na palubě
Ryanair nabízí široký výběr občerstvení a nápojů, které si cestující mohou zakoupit během letu. V nabídce jsou teplé i studené pokrmy, sendviče, sladkosti a různé nápoje včetně alkoholických. Ceny se pohybují od 3 € za nealkoholické nápoje až po 10 € za větší jídla, jako jsou lasagne.
Zábava na palubě
Jako nízkonákladová letecká společnost Ryanair neposkytuje na palubě zábavní systém ani Wi-Fi připojení. Cestujícím se doporučuje přinést si vlastní zařízení s předem staženým obsahem pro zábavu během letu.
Sedadla a pohodlí
Standardní sedadla v letadlech Ryanair mají omezený prostor pro nohy. Cestující si mohou za příplatek rezervovat sedadla s extra prostorem pro nohy nebo sedadla v přední části letadla pro rychlejší výstup.
Palubní personál
Palubní personál Ryanair je vyškolený k zajištění bezpečnosti a pohodlí cestujících. Poskytuje informace o letu, nabízí prodej občerstvení a je připraven asistovat v případě potřeby.
Prodej zboží na palubě
Během letu je k dispozici prodej zboží, jako jsou parfémy, kosmetika, elektronika a další produkty za bezcelní ceny. Cestující mohou využít této nabídky k nákupu dárků nebo osobních potřeb.
Speciální asistence
Ryanair poskytuje speciální asistenci pro cestující s omezenou pohyblivostí nebo jinými specifickými potřebami. Je doporučeno informovat leteckou společnost o těchto požadavcích alespoň 48 hodin před odletem, aby bylo možné zajistit potřebnou pomoc.