Aerolinky / Wizz Air / Reklamace a kompenzace za zrušený či zpožděný let u Wizz Air

Logo Wizz AirWizz Air

W6*
Praha

Reklamace a kompenzace za zrušený či zpožděný let u Wizz Air

Pokud jste nebyli spokojeni se službami Wizz Air a chcete je reklamovat, je nutné vyplnit speciální formulář pro podání reklamace. Obdržíte unikátní ID, které musíte uvádět při další korespondenci týkající se Vaší reklamace.

Wizz Air by Vám měl odpovědět nejpozději do 30 dnů, ale ve většině případů to trvá déle.

Zpožděný let u Wizz Air 

Pokud na odletovém letišti dojde ke zpoždění letu více než 2 hodiny, máte nárok na bezplatné občerstvení. Většinou vám aerolinka vystaví voucher na určitou částku (dle délky zpoždění), který můžete využít přímo na letišti. Zároveň máte nárok na dva bezplatné telefonní hovory.

Pokud je váš let opožděný o více než 3 hodiny, máte nárok i na finanční kompenzaci. Její výše se liší podle vzdálenosti obou letišť. Nárok na kompenzaci vzniká pouze v případě, že je vina za zpoždění na straně aerolinky.

V případě, že je let kvůli velkému zpoždění plánován až na následující den, máte nárok na bezplatné ubytování v hotelu a dopravu z/na letiště. 

Wizz Air a zrušený let

Pokud dojde ke zrušení letu ze strany Wizz Air,zde můžete zjistit, zda máte dle nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004 nárok na kompenzaci. Ta se pohybuje od 250 do 600 EUR za podmínek, že

  • zpoždění letu činí v cílové destinaci více jak 3 hodiny od plánovaného času příletu.
  • zrušení letu je oznámeno leteckou společností méně než 14 dní před datem plánovaného odletu.
  • cestujícímu bylo zamezeno v nástupu na palubu letadla.
  • došlo ke ztrátě zavazadla atd.

Krom samotných podmínek je ale důležité i to, kvůli čemu ke zpoždění/zrušení došlo. Zadat případ k posouzení zdarma můžete zde.

Kompenzace za zrušený či zpožděný let

O kompenzaci je nutno zažádat online ve svém Wizz Air účtu. Peníze za zrušený let vám budou vráceny v plné výši. Alternativně si můžete vybrat možnost refundace ve formě kreditů (ve výši 120% původní částky).