Dobrý den, nedávno se mně zobrazil na Vašich stránkách překladač – reklama na něj. Teď ho už nikde nemohu objevit, jestli je doopravdy dobrý, mohu Vás poprosit o jeho název .Jsem už starší ročník , takže jazyky moc neovládám , byla bych si na cestách jistější. Moc děkuji ! Lucie
potřebovala bych poradit, jak z ryanair dostat peníze zpět za letenky. let mi zrušili 20.5.2020 – 24.5.2020 a nechtějí mi vrátit korunky a poukaz žádný jsem ani neviděla. Nemáte fintu, jak to z nich dostat ?
Dobrý den, mám dotaz. Aerolinka nám posunula odlet i návrat o jeden den později. Máme zaplacené poměrně drahé ubytování a tímto nám vznikne škoda. Máme možnost se nějak bránit, popřípadě získat nějaké odškodnění? Díky.
Dobrý den, co se finančního odškodnění týče, záleží na tom, jak dlouho dopředu vás aerolinka o změně informovala. Rozhodující je hranice 14 dní před odletem.
Dobry den! Libil se mi jeden zájezd, avšak zakoupení on line neslo, telefon, uvedeny na vašich stránkách taky nefunguje… prosím vás, je možné kontaktovat někoho telefonicky?
Předem dekuji.
S pozdravem, Katerina Foinetska
Dobrý den, nejsme prodejci, dáváme tipy na levné zájezdy, které se na trhu objeví. Vždy tedy musíte kontaktovat toho, kdo zájezd prodává – at už cestovní agenturu, nebo přímo cestovku. Pokud vám ale zakoupení nešlo, pravděpodobně nabídka již expirovala a nezbývá, než sledovat nejnovější tipy.
Dobrý den, chtěla bych vás poprosit o zrušení akčních nabídek který mi od vás chodí. Aby mi už na můj mail případně nechodili. Bylo by to možny aby jste mě odhlásili nebo případně mi poslali návod jak se odhlásit? Děkuji Hezký den
Dobrý den, už jsem vám psal několik zpráv, včetně náhledu. V kterémkoliv emailu stačí kliknout na „Odhlásit odběr“ (je to dole). Případně napište do komentáře/na email váš email, pod kterým jste přihlášena k odběru a já vás odhlásím. Ten, ze kterého píšete, vůbec v databázi nemáme.
Zdravim cestovatelske bohy. Mam takovy problem s Ryanair. Minuly rok v dubnu jsme s kamaradama koupili letenky. Penize (6700kc) nam nevrátili, ale poslali nam voucher. Nedávno jsem zkusil znova zaslat zadost o vracení penez. Dnes prislo, ze posílají penize zpet a ze je voucher neplatný. Jenze oni v emailu pisou částku 284,45kc. Diky moc za rady jak mam postupovat.
Zdravim cestovatelske bohy. Mam takovy problem s Ryanair. Minuly rok v dubnu jsme s kamaradama koupili letenky. Penize (6700) nam nevrátili, ale poslali nam voucher. Nedávno jsem zkusil znova zaslat zadost o vracení penez. Dnes prislo, ze posílají penize zpet a ze je voucher neplatný. Jenze oni v emailu pisou částku 284,45kc. Diky moc za rady jak mam postupovat.
Dobrý den, cestuji na konci června do destinace Bari v Itálii a při návratu zpátky do ČR je na letišti vyžadován antigenní test. Nikde ale nemůžu zjistit, jak si můžu předběžně zarezervovat test v Bari. Poradíte mi? Jsem fakt zoufalý, děkuji.
Ladislav Císař
Dobrý den, v Bari je testovacích míst několik a běžně proto není nutné test rezervovat s velkým předstihem. Místo si můžete najít zde: https://www.faiuntestevai.it/it/, antigenní test lze absolvovat také v některých lékárnách, do googlu zadejte „test antigenico farmacie bari“. Doufám, že to pomohlo, případně neváhejte znovu napsat. Přeji krásnou dovolenou! 🙂
Dobrý den, potřebovala bych poradit s výběrem dovolené. Popíši Vám situaci:):1. pouze termín 11-18.7. 2. letecky3. min. plná penze4. atrakce – bazény, tobogány5. rozpočet do 80 0006. a pro : 2 dospělé a 4 děti / 6,11,11 a 13 let/ . Jedno dítě se ZTP, není ovšem potřeba bezbarierový přístup – uvádím, pokud by se ho týkala nějaká sleva apod.7. Nevím, jak je reálné, abychom byli na jednom pokoji. nebráníme se tedy ani rozdělení do 2 pokoju. 8. Pokud možno, posílejte nabídku různých destinací.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. 27.8.2021 odlétám do SAE ale 24.8.2021 mi přijde nový pas, budu moct stále letět? Protože bude čerstvě nový proto se ptám, děkuji 🙂
Dobrý den,dříve mi chodil email skoro každý den s nabídkou zájezdů atd a ted toho nemůžu docílit ani když už jsem to zkoušel několikrát se přihlašovat.
Děkuji Petr.
máte pravdu a děkuji za váš zájem. Bohužel rozesílka emailů je velmi drahá (přes 5 tisíc za měsíc)a nyní by na sebe ani nevydělala. Kvůli covidu zájem dosti opadl a s tím i příjmy. Již brzy ale spustíme nový web a tam už to fungovat bude (bude to řešené jinak). Zachovejte nám prosím přízen :).
Dobrý den, nedávno se mně zobrazil na Vašich stránkách překladač – reklama na něj. Teď ho už nikde nemohu objevit, jestli je doopravdy dobrý, mohu Vás poprosit o jeho název .Jsem už starší ročník , takže jazyky moc neovládám , byla bych si na cestách jistější. Moc děkuji ! Lucie
Dobrý den,
prosím o odhlášení zasílání nabídek. Nejsou pro mě v této chvíli aktuální.
Děkuji a přeji hezký den.
Helena Petřinová
Dobrý den, rád bych zrušil zasílání novinek.
Dobry den, rada bych se odhlasila z odberu vasich nabidek. Jak mam postupovat, resp. muzete to provest vy? Dekuji
Dobrý den, stačí kliknout v kterémkoliv emailu dole na „Odhlásit odběr“. Ale už jsem to za vás udělal :).
Dobrý den,
potřebovala bych poradit, jak z ryanair dostat peníze zpět za letenky. let mi zrušili 20.5.2020 – 24.5.2020 a nechtějí mi vrátit korunky a poukaz žádný jsem ani neviděla. Nemáte fintu, jak to z nich dostat ?
Již nechci dostávat žádné upozornění.
Od
Dobrý den, chtěl jsem vás odhlásit, ale jak vidím, tak už jste odhlášená.
Dobrý den,
prosím již odhlášení vašich nabídek. Již máme zajištěn zájezd.
Děkuji,Wainerová D.
Prosim o odhlaseni odberunivunek. Nikde nevidim jak bych mohla odhlasit sama. Dekuji
Dobrý den, mám dotaz. Aerolinka nám posunula odlet i návrat o jeden den později. Máme zaplacené poměrně drahé ubytování a tímto nám vznikne škoda. Máme možnost se nějak bránit, popřípadě získat nějaké odškodnění? Díky.
Dobrý den, co se finančního odškodnění týče, záleží na tom, jak dlouho dopředu vás aerolinka o změně informovala. Rozhodující je hranice 14 dní před odletem.
Dobrý den, doporučujete nějaké pojištění na covid a i na storno zájezdu, z důvodu pozotihity na covid? Děkuji moc
Dobry den! Libil se mi jeden zájezd, avšak zakoupení on line neslo, telefon, uvedeny na vašich stránkách taky nefunguje… prosím vás, je možné kontaktovat někoho telefonicky?
Předem dekuji.
S pozdravem, Katerina Foinetska
Dobrý den, nejsme prodejci, dáváme tipy na levné zájezdy, které se na trhu objeví. Vždy tedy musíte kontaktovat toho, kdo zájezd prodává – at už cestovní agenturu, nebo přímo cestovku. Pokud vám ale zakoupení nešlo, pravděpodobně nabídka již expirovala a nezbývá, než sledovat nejnovější tipy.
Dobrý den, chtěla bych vás poprosit o zrušení akčních nabídek který mi od vás chodí. Aby mi už na můj mail případně nechodili. Bylo by to možny aby jste mě odhlásili nebo případně mi poslali návod jak se odhlásit? Děkuji Hezký den
Dobrý den, už jsem vám psal několik zpráv, včetně náhledu. V kterémkoliv emailu stačí kliknout na „Odhlásit odběr“ (je to dole). Případně napište do komentáře/na email váš email, pod kterým jste přihlášena k odběru a já vás odhlásím. Ten, ze kterého píšete, vůbec v databázi nemáme.
Dobrý den, mohla bych se zeptat, jaké mám možnosti se v 15ti letech dostat do světa, když nemám peníze ani dobré znalosti jazyků? Děkuji za odpověď
Zdravim cestovatelske bohy. Mam takovy problem s Ryanair. Minuly rok v dubnu jsme s kamaradama koupili letenky. Penize (6700kc) nam nevrátili, ale poslali nam voucher. Nedávno jsem zkusil znova zaslat zadost o vracení penez. Dnes prislo, ze posílají penize zpet a ze je voucher neplatný. Jenze oni v emailu pisou částku 284,45kc. Diky moc za rady jak mam postupovat.
Zdravim cestovatelske bohy. Mam takovy problem s Ryanair. Minuly rok v dubnu jsme s kamaradama koupili letenky. Penize (6700) nam nevrátili, ale poslali nam voucher. Nedávno jsem zkusil znova zaslat zadost o vracení penez. Dnes prislo, ze posílají penize zpet a ze je voucher neplatný. Jenze oni v emailu pisou částku 284,45kc. Diky moc za rady jak mam postupovat.
Dobrý den,chtěla bych se zeptat jestli máte na Karlovarsku pobočku. Děkuji
Dobrý den, děkujeme za dotaz. My ale pobočky nemáme žádné, pouze dáváme tipy na levné zájezdy/letenky, nic reálně neprodáváme 🙂
Dobrý den, cestuji na konci června do destinace Bari v Itálii a při návratu zpátky do ČR je na letišti vyžadován antigenní test. Nikde ale nemůžu zjistit, jak si můžu předběžně zarezervovat test v Bari. Poradíte mi? Jsem fakt zoufalý, děkuji.
Ladislav Císař
Dobrý den, v Bari je testovacích míst několik a běžně proto není nutné test rezervovat s velkým předstihem. Místo si můžete najít zde: https://www.faiuntestevai.it/it/, antigenní test lze absolvovat také v některých lékárnách, do googlu zadejte „test antigenico farmacie bari“. Doufám, že to pomohlo, případně neváhejte znovu napsat. Přeji krásnou dovolenou! 🙂
Dobrý den, potřebovala bych poradit s výběrem dovolené. Popíši Vám situaci:):1. pouze termín 11-18.7. 2. letecky3. min. plná penze4. atrakce – bazény, tobogány5. rozpočet do 80 0006. a pro : 2 dospělé a 4 děti / 6,11,11 a 13 let/ . Jedno dítě se ZTP, není ovšem potřeba bezbarierový přístup – uvádím, pokud by se ho týkala nějaká sleva apod.7. Nevím, jak je reálné, abychom byli na jednom pokoji. nebráníme se tedy ani rozdělení do 2 pokoju. 8. Pokud možno, posílejte nabídku různých destinací.
Děkuji a budu se těšit na nabídky. Přikrylová
Dobrý den, to se bohužel musíte obrátit přímo na nějakou cestovní kancelář.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. 27.8.2021 odlétám do SAE ale 24.8.2021 mi přijde nový pas, budu moct stále letět? Protože bude čerstvě nový proto se ptám, děkuji 🙂
Dobrý den,dříve mi chodil email skoro každý den s nabídkou zájezdů atd a ted toho nemůžu docílit ani když už jsem to zkoušel několikrát se přihlašovat.
Děkuji Petr.
Dobrý den,
máte pravdu a děkuji za váš zájem. Bohužel rozesílka emailů je velmi drahá (přes 5 tisíc za měsíc)a nyní by na sebe ani nevydělala. Kvůli covidu zájem dosti opadl a s tím i příjmy. Již brzy ale spustíme nový web a tam už to fungovat bude (bude to řešené jinak). Zachovejte nám prosím přízen :).
Dobrý den,
rád bych si nastavil odběr novinek pouze s odlety z určitých letišť?
Je to možné a jak?
Děkuji