Aktualizace duben // Na základě vyhlášení nouzového stavu kvůli COVID-19 není od 16. března možné vycestovat z České republiky. Stejně tak platí zákaz vstupu na naše území pro všechny cizince (s výjimkou těch s trvalým či přechodným pobytem). Měli jste v plánu v blízké době cestovat na palubě aerolinky Ryanair? Ať už vám Ryanair let zrušil, či nikoliv, řekneme si, jaké máte možnosti. 

 

1. situace: Ryanair (či Laudamotion) mi zrušil let

Pokud vám přišel e-mail o zrušení letu, máte dvě možnosti. Můžete požadovat vrácení celé zaplacené částky (případně voucheru) anebo změnit datum letu.

 

Tip: Co dělat, pokud jste cestu tam i zpět zakoupili na jedné letence, ale zrušili vám pouze jednu cestu? Pak máte právo na stornování celé rezervace (tedy cestu tam i zpět), bude vám vrácena celá částka.

 

Pro vrácení zaplacené částky či změnu termínu se stačí přihlásit do svého účtu na stránkách Ryanair či Laudamotion. Po kliknutí na „My Bookings“ / „Manage trips“ uvidíte, jaký let vám byl zrušený. Následně si vyberete mezi získáním peněz zpět či posunutím termínu.

Zrušený let Laudamotion a výběr možností, co dál

 

Tip: Pokud zvolíte vrácení peněz, počítejte s tím, že vám na účtu přistanou za delší dobu. Než se budete obracet na podporu Ryanair, doporučujeme počkat. I pak to chce v komunikaci s podporou trpělivost, mají toho teď hodně a projít každý případ chvíli trvá.

 

2. situace: Ryanair mi let nezrušil, ale já nemohu odletět

Za pár dní máte odlétat z Vídně, Ryanair daný let nezrušil, vy ale nemůžete opustit ČR. Letenky vám nemusí propadnout! Ryanair dočasně umožňuje bezplatnou změnu termínu letu. Původní lhůta do 31. března byla prodloužena, nyní se tedy společnost vzdává poplatků za změnu termínu u březnových, dubnových letů i květnových letů.

 

Opět platí, že změnu provedete ve svých rezervacích na stránkách Ryanair.

 

Pozor, pokud bude vámi nový vybraný termín dražší než ten původní, rozdíl v částkách musíte doplatit. I přesto je odstranění poplatku vstřícným krokem, který zajistí větší flexibilitu.

Covid-19: Ryanair umožňuje bezplatnou změnu data letu!
Štítky:        

50 komentářů u „Covid-19: Ryanair umožňuje bezplatnou změnu data letu!

  • 14.3.2020 (16:00)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den, bohužel toto asi neplatí pro všechny. Byl nám zrušen zpáteční let z Londýna. Po vyplnění všech náležitosti přišel e-mail s částkou na 10€ jako redundanci. Za 6 letenek s místenkou a kufry si to mohli raději nechat. Je možné částku nějak reklamovat?

    Reagovat
      • 15.3.2020 (18:03)
        Trvalý odkaz

        Hezký večer. 8-12 dubna jsem si zakoupil dvě zpáteční letenky z Prahy do Edinburgu. Kvůli zavřeným hranicím se tam nedostaneme,ale let zatím zrušen nebyl. Přeložit let nechci. Mám šanci na vrácení peněz? Děkuji František Tesař

        Reagovat
        • 15.3.2020 (18:29)
          Trvalý odkaz

          Dobrý den, v současnou chvíli musíte čekat. Je možné, že vám let bude zrušen. O zrušení vás aerolinka informuje přes SMS a e-mail. Vy pak budete mít možnost požádat o vrácení zaplacené částky, viz náš článek. Sice píšete, že let přeložit nechcete, ale pro úplnost ještě dodám, že je tu také možnost, že Ryanair prodlouží lhůtu pro bezplatnou změnu termínu (nyní platí pro odlety do 31.3.), tzn. pak byste si alespoň mohl let posunout na pozdější dobu. Každopádně teď bych vyčkala, zda nepřijde zrušení ze strany aerolinky.

          Reagovat
    • 17.3.2020 (16:39)
      Trvalý odkaz

      Dobrý den,mohla bych Vás moc poprosit o emailovou adresu, na kterou jste Ryanair psala? Mám potíže s odesláním formulářů a nejde mi absolutně dohledat konkrétní email, kam bych napsala :-(( Moc děkuji. Jana

      Reagovat
  • 14.3.2020 (16:55)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den,
    máme letět 10. 4. 2020 z Katowic do Kyjeva a zpět 13.4.
    Je možné také bezplatně zrušit let?
    Děkuji za info.

    Reagovat
    • 14.3.2020 (19:41)
      Trvalý odkaz

      Dobrý den, bezplatně změnit let je zatím možné pouze do 31. března, na pozdější lety se to nevztahuje. V závislosti na situaci se ale daný termín může prodloužit, budeme to sledovat a informovat. Také je možné, že let ještě zruší samotná aerolinka (informovala by vás přes sms/e-mail).

      Reagovat
      • 16.3.2020 (5:59)
        Trvalý odkaz

        Dobrý den, máme letenky s Ryanair na 26. 3. 2020 PRG EDI, 1. 4. 2020 zpáteční, let zatím zrušen nebyl, dokonce mám možnost check-in, přestože je v něm profilu jasně uvedeno, že mám české občanství.
        Děkan něco špatně já, nebo je chyba na straně dopravce?

        Reagovat
        • 16.3.2020 (9:30)
          Trvalý odkaz

          Dobrý den, pokud vám v několika příštích dnech nebude let zrušen, u odletů do 31. března nyní také můžete využít bezplatnou změnu termínu, tzn. si let alespoň posunout na pozdější dobu. Nařízení necestovat vydala česká vláda, Ryanair (irský dopravce) svůj let vypravit může, pokud chce. Tzn. pokud vám let nebude ze strany aerolinky zrušen a vy nevyužijete možnost změny termínu, letenky vám propadnou.

          Reagovat
          • 16.3.2020 (11:39)
            Trvalý odkaz

            Od dopravce jsem ještě ale nedostal žádnou informaci, i když na stránkách Ryanair je zákaz cestování českých občanů uveden, a je tam také informace, že všichni dotčení dostali informaci o možnostech refundace nebo přebookování letenek.

  • 16.3.2020 (2:22)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den, na 23.6.mam letenku z Dresden do Londýna a na 24.6.mam letenku z Londýna do Wroclavi, jelikož předpokládám že odloží fotbalové mistrovství Evropy z června na zimu tohoto roku či případně na příští tok rád bych chtěl zrušit letenku a vrátit peníze zpět nebo přebukovat letenku na zatím nejistý termín.. Rozhodovat o EURO2020 má FIFA v úterý 17.3.

    Reagovat
    • 16.3.2020 (9:25)
      Trvalý odkaz

      Dobrý den, bezplatná změna termínu je aktuálně možná pouze pro odlety do 31.března. Pokud chcete změnit pozdější let, zatím se Vás týkají poplatky (viz https://www.ryanair.com/cz/cs/uzitecne-informace/centrum-pomoci/poplatky). Zatím bych tedy doporučovala počkat, zda Váš let nebude zrušený, případně zda nedojde k prodloužení lhůty pro bezplatnou změnu.

      Reagovat
      • 16.3.2020 (19:17)
        Trvalý odkaz

        Tak zatím mám zrušili zpáteční let, ale PRG-EDI si můžu jenom přebookovat. Ještě je 10 dnů do odletu, takže čekáme.

        Reagovat
        • 17.3.2020 (16:55)
          Trvalý odkaz

          V tomto případě už byste měl mít možnost zrušit oba lety (pokud to máte na jedné rezervaci).

          Reagovat
  • 16.3.2020 (12:35)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den, Ryanair skutečně umožňuje „bezplatnou“ změnu termínu letu. Háček je však právě v tom, že „pokud bude vámi nový vybraný termín dražší než ten původní, rozdíl v částkách musíte doplatit“. A to je v našem případě u všech letů.
    Měli jsme koupené 2 zpáteční letenky Praha-Brusel za akční cenu cca 3000 Kč. Nemůžeme vycestovat, zkusili jsme tedy „bezplatnou“ změnu termínu, avšak ve všech termínech je nově letenka vždy dražší, a to tak, že musíme doplatit rozdíl ceny minimálně 2000 Kč navíc. Není přitom jisté, že ve zvolený termín nebudou cestovní restrikce pokračovat. Za takto nastavených „bezplatných“ podmínek je lepší počkat, až restrikce i hrozba nákazy pominou, a objednat si znovu akční letenku za 3000 Kč.

    Reagovat
    • 17.3.2020 (16:58)
      Trvalý odkaz

      Dobrý den, ano, v některých případech to bohužel skutečně moc výhodné není. V jiných se ale dají nalézt letenky za stejnou nebo jen lehce vyšší cenu, tzn. tam se možnost bezplatné změny vyplatí.

      Reagovat
  • 17.3.2020 (14:22)
    Trvalý odkaz

    Dobry den, mam letenky od 7-14.4 Praha-Zadar, když jsem Koukala na stav letu,tak Ryanair zrušil pouze let do Zadaru,ale zpet do Prahy ne. Co s tím prosim? Dekuji

    Reagovat
    • 17.3.2020 (17:04)
      Trvalý odkaz

      V takovém případě už byste měla mít možnost zrušit oba lety. Ryanair navíc plánuje zrušení velké části svých spojů, tzn. je možné, že v blízké době by se zrušení dotklo i zpátečního letu.

      Reagovat
  • 17.3.2020 (15:30)
    Trvalý odkaz

    Může mi někdo poradit? Mám rezervaci letu do Londýna a zpět konkrétně na datum 28.3. – 31.3 2020…snažím se vyplnit formulář na vrácení peněz a píše mi to , že moje číslo rezervace je neplatné 🙁 vůbec si ted nevím rady,jelikož jsem to už snad stokrát kontrolovala a číslo rezervace je správné. Moc děkuji za případné odpovědi.

    Reagovat
    • 17.3.2020 (17:09)
      Trvalý odkaz

      Dobrý den, přihlašovala jste se klasicky do svého účtu a postupovala přes správu rezervací? Ryanair má dnes přetížený web, může to být chyba na jejich straně. Zkusila bych proto počkat do zítra.

      Reagovat
      • 18.3.2020 (20:40)
        Trvalý odkaz

        Dobrý den, moc děkuji za reakci. Ano postupovala jsem přesně takto – přihlásila jsem se do svého účtu a přes správu rezervací jsme chtěla vyplnit formulář ohledně vrácení peněz. Nešlo to . Jelikož se mnou letí další dvě osoby, zkoušeli to také a opět ten samý problém. Dost nerada bych o ty peníze přišla. Myslím,že to není fér vůči nám zákazníkům, abychom kvůli situaci,která ve světě nastala, přišli o peníze. Dnes jsem to zkoušela znova a opět to nejde 🙁

        Reagovat
      • 20.3.2020 (12:53)
        Trvalý odkaz

        Dobrý den, také mám ten stejný problém, že mi to hlásí, že číslo rezervace je neplatné. Už to zkouším několik dní – ve dne, v noci a stále nic. Dnes jsem měl termín odletu. Nejde mi ani najít nějaký kontakt, na koho bych se mohl v případě daného problému obrátit. Beru to tak, že potřebuji s někým hovořit hlavně česky, ale vypadá to, že Ryanair nemá pro toto v ČR zastoupení a to je velice smutné. Takže to vypadá, že s takovou peníze akorát propadnou. Kdyby někdo měl nějaký nápad, tak budu rád za každou radu.

        Reagovat
  • 19.3.2020 (12:50)
    Trvalý odkaz

    Letenky zakoupené v KIWI. Kiwi na dotaz odpovídá :

    Zkontrolovala jsem Vaše lety, které jsou aktivní a naplánované. V tuto chvíli zrušení letu z Vaší strany by bylo považováno dopravcem jako dobrovolné zrušení a vratná částka je 10 EUR. Pokud byste chtěl let změnit na jiný termín, můžete tak udělat v sekci Spravovat moje rezervace (Změna letu) a bude Vám odečteno z celkové částky cena původních letenek. Zrušení letu můžete provést také v této sekci vyplněním Formuláře pro vrácení peněz a zrušení cesty. Doporučila bych Vám vyčkat, zda dopravce lety nezruší (poté by mohl být nárok na vrácení vyšší částky z letenek). Zrušení či změnu můžete provést do 48 hodin před odletem.

    Moje odpověď je : vcelku to nechápu, když je vládou nařízen zákaz vycestování do zahraničí pro občany ČR,
    tak není objektivní překážka na straně klienta. Nikdo neví jak dlouho bude tato situace trvat.Já tipuji, že to bude trvat 3 – 4 měsíce

    Domnívám se,že když Kiwi kupuje a prodává klientům letenky se svým ziskem, tak by v takové situaci mělo umět letenky stornovat a vrátit peníze. Rozuměl bych tomu,že u letecké společnosti bude částka kreditem na příští let. Já nemůžu objednat letenky bez jasného plánu ( přílet, odlet a ubytování )

    Reagovat
  • 6.4.2020 (13:07)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den,

    chtěl bych se zeptat. Měli jsme letenky s Ryanair na 7.4. z Krakowa do Černé Hory. Situace dopadla jak dopadla a nám Ryanair samozřejmě zrušil let což bylo pochopitelné. Poté co nabídli refund nebo změnu letu, tak tato funkce nějakou dobu nešla s čímž se setkal asi každý, nicméně se to dalo obejít pomocí zvolení jiné jazykové mutace webu. Podařilo se dám tedy vyplnit refund formulář. Každopádně Ryanair nás poslal k šípku, že na základě nějakého jejich bodu 261 nebo 241 nebo tak nějak už si bohužel nepamatuji, nám oznámil že za vzniklou situaci nenesou žádnou odpovědnost a že nám nic nevrátí a nedostali jsme ani cestovní voucher na jiný let. Je nějaká možnost jak získat aspoň něco? Jelikož toto jednání mi přijde teda jako solidní prasárna.

    Reagovat
    • 12.4.2020 (9:22)
      Trvalý odkaz

      Dobrý den, podle zkušeností a informací, které máme, Ryanair s refundem nemá problém (jen jim to teď výrazně déle trvá). Jediné, co mě na základě Vašeho popisu napadá, existuje nařízení EU 261 – nevyplnil jste omylem místo žádosti o vrácení peněz žádost o kompenzaci na základě tohoto nařízení? Protože tu by Vám měli právo zamítnout.

      Reagovat
  • 6.4.2020 (15:35)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den, chci se zeptat ohledně využití „pojištění plus“ u Ryanair. Na webu píšou, že doplatek za zrušení jen 15EUR. Na jejich webu však nikde nejsouu podmínky tohoto pojištění, ačkoli bylo zakoupeno společně s letenkami na jejich webové adrese. Nemáte s tímto zkuenosti? Rodiče měli letěl 21.-26.května z PRG do BCN. Lety zatím zrušeny nebyly, ale ani nemám možnost je zrušit z pozice cestujícího.

    Reagovat
  • 15.4.2020 (20:12)
    Trvalý odkaz

    dobrý den. Mám letenky na konec června ze Salzburgu na Malorku s Laudou. Dnes mi přišel mail, že posouvají odlet i přílet zpět o 2 hodiny. tedy 120 minut.
    Jak je to prosím s možností vrácení letenky? když se jedná o 2 hodiny a více?
    Reálně nás stejně z ČR nepustí, takže do Rakouska nepůjde odjet. děkuji za názor

    Reagovat
    • 18.4.2020 (19:42)
      Trvalý odkaz

      Dobrý den, Laudamotion můžete o náhradu za nevyužitý let požádat, pokud se původní doba odletu změní o více než 2 hodiny. Také se uvidí, jak se bude situace dál vyvíjet, je možné, že let Vám ještě bude úplně zrušen.

      Reagovat
    • 22.4.2020 (6:36)
      Trvalý odkaz

      Dobrý den, také jsem měla tento let, ale od 17.6.-22.6. – byla mi nabídnuta změna letu nebo vrácení peněz (přišel e-mail, kde jsem si mohla vybrat formulář na změnu nebo vrácení peněz. Vyplnila jsem formulář na vrácení peněz a ted čekám)

      Reagovat
  • 16.4.2020 (11:41)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den, já bych se chtěl zeptat, či si nechat poradit, mám letenku na polovic července z Prahy do Manchesteru, vše je zaplacené, ale jelikož to vypadá, že se ČR nebude dát opustit další rok či déle, tak jsem chtěl letenku zrušit, to nejspíš úplně nejde, tak nevím co si počít, děkuji.

    Reagovat
    • 18.4.2020 (19:51)
      Trvalý odkaz

      Dobrý den, zatím bych být Vámi počkala, jak se situace bude dál vyvíjet. Aerolinka ještě může let zrušit, případně umožnit posunutí termínu (možnost bezplatné změny je aktuálně možná pro odlety do 31. května). Už se také začíná vést debata o nějaké omezené formě cestování již toto léto, Anglie sice podle současných čísel nevypadá pravděpodobně, ale vše se mění rychle a půlka července je daleko.

      Reagovat
  • 17.4.2020 (23:59)
    Trvalý odkaz

    Dobry den,mela jsem od ryanaru zrusene dva lety 23.3. A 27.3. U obou se mi podarilo vyplnit formular. Asi co dva tydny od te doby mi prichazi emaili ze se omlouvaji ze je toho na ne moc azejsem nalistu jak jen topujde. Dnesmi najednu rezervaci prisel email ze mi daji vouchery. Ale ze pokud stale trvam na refundu nedokazi zarucit kdumy to bude.je toto vlastnepravne mozne?dekuji

    Reagovat
    • 18.4.2020 (20:24)
      Trvalý odkaz

      Dobrý den, velká část aerolinek dnes peníze vrací formou poukazu, obvykle s delší dobou platnosti tak, aby nebyl problém s výběrem termínu. Pokud budete trvat na refundu, máte na to 3 měsíce, takže bych zatím nepanikařila. Ryanair refundy dosud vyplácel, jen jim to trvá, jak toho mají hodně.

      Reagovat
  • 20.4.2020 (18:55)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den. Chování Ryanair je absolutně nesolidní a je vidět jak chtějí peníze za každou cenu udržet. U mě došlo ke zrušení letů za cca 20 000 Kč. Po měsíci jsem místo peněz ( o které jsem požádal) dostal pouze voucher s platností 12 měsíců. Nikam s nimi již letět nechci. Chovají se absolutně nesolidně.

    Reagovat
  • 24.4.2020 (8:49)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den, našetřil jsem se sestrou na let do Itálie, pro Maminku a Tatínka, cca. 13 000 Kč. Datum odletu ne 2.6.2020. Teď nám jde hlavně o to, že Maminka chodí na dialýzu + těžká cukrovka, slabé srdce, 3 stupeň. invalidity, máme pocit, že ikdyž se zmírní opatření a bude povolené cestování atd… tak nám příjde stále rizikové, aby tam rodiče, odcestovali, když na tom zdravotně nejsou 100 %. Tudíž otázka zní máme nárok na vrácení peněz? Děkuji

    Reagovat
    • 26.4.2020 (19:33)
      Trvalý odkaz

      Dobrý den, je možné, že let začátkem června do koronavirem masivně zasažené Itálie bude zrušen, případně Ryanair nabídne bezplatnou změnu termínu (ta je zatím možná pro odlety s termínem do 31. květny). Nyní Vám to ale samozřejmě nikdo nezaručí, protože není jasný další vývoj situace. Pokud by cestování povolené bylo a daný let by zrušen nebyl, nárok na vrácení obecně není.

      Reagovat
      • 17.5.2020 (2:28)
        Trvalý odkaz

        Tak mi teď přišlo z Ryanu že nám let 4. června na Sicílii (Praha-Trapani) plus let o týden později zpět ZRUŠILI.
        A to zrovna přes den v TV čerstvě ohlásili, že se Itálie otevírá 3. června a že pro cestující z Schengenu nebude nutná karanténa… tj. že případná omezení ze strany vlády Itálie které by cestu znemožnily už odpadly, a ejhle…
        Nabídli vrácení peněz nebo změnu letu zdarma.

        Reagovat
  • 15.5.2020 (11:40)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den,
    29.5.2020 máme odlet z Bratislavy do Malagy (2 soby). přišel nám email, že je možné přesunutí termínu letu na květnové lety. po přihlášení do systému se zobrazí plánované lety a není zde žádná informace o zrušení tohoto letu. Přesto jsme zažádali o zmenu termínu, nicméně zde naskočí poplatek ve výši 90 eur, když pominu že letenka je o hodně dražší než ta původní,poplatek zde figuruje i přesto, že garantuje nazaúčtování poplatku za změnu letu. jak máme tedy postupovat? jak je to s lety když se zde láme temrín odletu a příletu květen, červen? díky za informace. Martina

    Reagovat
  • 16.5.2020 (9:06)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den, mám dotaz. Na 16.6. jsem měl s Ryanair jednosměrný let z Bratislavy do Dublinu, který zrušili. Zažádal jsem o vrácení peněz, uvidím jak to dopadne. Zpáteční let mám na 6.7. (oneway) z Manchesteru do Prahy, který pořád platí. Má smysl se vůbec pokoušet o nějakou refundaci, když jsem nemohl odletět, tak se vlastně ani nebudu vracet, i když z jiného města? Děkuji

    Reagovat
    • 3.6.2020 (20:57)
      Trvalý odkaz

      Dobrý den, zkusit to můžete, ale ted cokoliv radit je fakt těžké :). Ani Chuck Norris neví :).

      Reagovat
  • 19.5.2020 (20:40)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den,

    mohl bych poprosit o radu?
    Měl jsem objednané letenky na 20/6 – ostrava – stansted. Od Ryanair mi přišel e-mail o zrušení letu.
    Rozhodl jsem se pro vrácení peněz, vyplnil jsem požadovaný formulář, ale nedostal jsem poté do e-mailu žádné potvrzení o odeslání formuláře. Taky po přihlášení na stránky ryanair mi to stále nabízí, že let je zrušen a jestli chci vrátit peníze, nebo změnit termín.

    Je to takto v pořádku, že mi nepřišel potvrzovací e-mail, nebo mám žádost vyplnit znovu?
    Děkuji za informaci

    Reagovat
    • 3.6.2020 (20:52)
      Trvalý odkaz

      Dobrý den, znova to klidně zkuste, ale obávám se, že ted nezbývá než čekat.

      Reagovat
  • 27.5.2020 (0:12)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den. Měli jsme letět s Ryanair v červnu na Sardinii. Cca před měsícem a půl mi přišel z Ryanair email, že náš let se posouvá o několik hodin a já má možnost změnu letu buď přijmout nebo letenky zrušit a dostat refund. Klikla jsem, že chci refund a vyplnila oč mě žádali. Peníze ovšem po měsíci a půl pořád nepřišly, zato mi chodí čas od času nesmyslné emaily z Ryanair, zda se chci odbavit nebo změnit rezervaci atd. (když už jsem davno zrušila a ani v sekci „me rezervace“ na webu Ryanair nic už není, vše vymazali) . Zkoušela jsem jim psát, nikdo neodpovídá. Myslíte, že mám vydržet a peníze pošlou? Za jak dlouho? Nebo co dělat, abych měla jistotu, že mi peníze fakt vrátí a nevykaslou se na nas? Díky moc.

    Reagovat
    • 3.6.2020 (20:51)
      Trvalý odkaz

      Dobrý den, ted se bohužel nedá dělat nic moc jiného, než čekat :/

      Reagovat
  • 11.6.2020 (20:46)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den,

    Ryanair nám napsal dne 14.4., že nám vrací celou částku za zrušený let. Od té doby stále nic nepřišlo. Na email info@care.ryanair.com nám nikdo nereaguje. Nevíte kam je možné se ještě obrátit?

    Děkuji za radu.

    Klára

    Reagovat
    • 19.6.2020 (10:59)
      Trvalý odkaz

      Dobrý den, ještě bych zkusil Facebook stránky. Zní to zvláštně, ale někdy to pomáhá.

      Reagovat
  • 2.7.2020 (20:33)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den,
    chtěly jsme zrušit lety do UK co máme od 31.7.-9.8. a při přebukování to po nás chce zaplatit poplatek 2700,- nemělo to být zadarmo?

    Děkuji za odpověď
    Wendy

    Reagovat
    • 2.7.2020 (21:01)
      Trvalý odkaz

      Dobrý den, ano, změna je zdarma pro všechny rezervace na červenec a srpen, které byly zakoupené po 10. červnu. Podmínkou je, že cestu musíte podniknout do konce tohoto roku. Pak by se vás neměl týkat poplatek za změnu, nutné je uhradit pouze případný rozdíl v ceně letenek.

      Reagovat
      • 2.7.2020 (21:13)
        Trvalý odkaz

        ale my je kupovaly někdy v únoru :/

        Reagovat
      • 2.7.2020 (21:15)
        Trvalý odkaz

        čekaly jsme na povolení letu, ale když nám dneska odpadlo ubytování a vstup je stále s karanténou, tak by jsme to chtěly přebukovat, ale chtějí po nám za změnu 2700,- na osobu

        Reagovat

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Získejte cestovatelské tipy jako první!