Hodně lidí se na mě obrací, kde že najdou článek, který vyšel na začátku prázdnin a kde se popisuje, kdy máte právo na odškodnění za zpoždění let, nebo pokud jste na dovolené nedostali to, co jste si zaplatili (je to na levnocestovani.cz/odskodneni). A vzhledem k tomu, že je v polovině letní sezony, určitě stojí za připomenutí vaše práva a postup reklamace. Reklamovat dovolenou totiž můžete jen 30 dní od skončení zájezdu.

 

 

 

Získejte cestovatelské tipy jako první!
Zájezdy na last minute přes cestovní kanceláře až se slevou 70%, naleznete zde >>

 

Někdy se stane, že vaše vysněná dovolená připomíná spíš noční můru a je zcela na místě to řešit. Krom toho, že vám to může ušetřit peníze, to pomůže i ke zkvalitnění služeb v cestovním ruchu. 

 

Co můžete reklamovat:

Jiný hotel

Zkažené či nepoživatelné jídlo.

Nižší počet hvězdiček. Chybějící či znečištěný bazén. Plíseň a hmyz na pokoji.

Chybějící zařízení. Nedodržení All Inclusive. Špinavá pláž. Zápach.

Rámus ve dne v noci. Nehygienické prostředí. Atd.

 

 

Nehraje roli, zda jste měli pojištění, nárok na to, co jste si zaplatili, máte automaticky. Na druhou stranu to chce určitou soudnost, hotel ani cestovka nemohou ovlivnit počasí, nebo štěkajícího sousedovic psa :). Stejně tak např. popeláři často odváží odpadky brzy ráno, protože to je zkrátka nutné.

 

Na reklamaci máte právo do 30 dní od skončení zájezdu. Důležité je problém co nejlépe zdokumentovat, nafotit/nahrát a následně se obrátit na CK s reklamací. Pokud vám nevyhoví, můžete se obrátit na službu Vaše nároky. Funguje to tak, že jim vůbec nic neplatíte a oni si vezmou až případná procenta z vysouzené částky. Nic tedy neriskujete a můžete jen získat.

 

Stejně tak můžete využít bezplatné právní poradny na ostatní dotazy (nejen) o cestování zde.

 

 

 

Neproběhla dovolená podle vašich představ? Možná máte právo na odškodnění!
Štítky:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Získejte cestovatelské tipy jako první!